sâmbătă, 1 august 2009

back to life

nu-mi place ca e august si urasc datele de 1! n-as lua nici un start la inceput de luna dar pentru ca astazi am avut revelatia cum ca as fi o fiinta asociala am decis brusc ( la indemnul unui amic, ce-i drept! ) ca ar trebui sa am un blog. s-ar putea sa-mi placa... mai nou am descoperit ca tot ce fac din egoism imi iese... paradoxal( sau poate nu!) avand in vedere ca ma ocup cu arta! in fine...
multi ar numi "criza de personalitate" perioada prin care trec acum dar eu simt cum ca ar fi "chef de viata" . defapt nu e chef !cred ca... da! cred ca incep sa-mi revin si sa fiu din nou EU. EU care nu face compromisuri si face numai ceea ce simte .
pentru mine s-a terminat o luna in care mi-am dat jos eticheta, i-am dat foc cu bricheta si am facut lumina in jur. in lumina am vazut oamenii cu etichete, stampilatii care ma priveau cu mila, cu groaza, cu ranjet de superioritate pe fata. cred ca pentru cateva minute au reusit sa trezeasca fiara din mine si mi-a venit sa le dau foc! sa arda cu scantei si eu sa sting focul cu scuipat, dar... am zis nu ! am preferat sa sting bricheta si sa-i las in intuneric.
dupa experienta asta mi-am dat seama ca e nevoie sa fii din cand in cand intr-un sistem, sa faci parte dintr-o enclava, ca mai apoi sa poti sa "musti" cu adevarat din libertatea pe care ti-o da instinctul. asa ca... asta e! un nou inceput pentru mine, un blog de socializare ca terapie si in rest... in rest mai sunt multe lucruri pe care trebuie sa le recastig in mine dar toate incetul cu incetul... lucrurile spirituale se pierd cel mai usor si se castiga cel mai greu...

Un comentariu: